livetsomungmamma

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Erika Sahlin - 24 december 2010 10:13

Sjukt sugen på att köpa dessa skor :D
 Grymt snygga enligt mig =)
    

Av Erika Sahlin - 24 december 2010 09:54

Idag ska jag och Anton till hans mamma ett tag o fira lite jul där, 
sen ska vi till min mamma o pelle o fira lite jul där : )
har mer klappar av dom att öppna :)
Hoppas det blir en bra julafton i alla fall, 
längtar till mellandags rean!!!!
Har 1000kr sparade att unna MIG saker för, samt ett presentkort på 300kr så det är ju ganska nice ändå ;)

Men god jul på er alla! =D 

Av Erika Sahlin - 24 december 2010 09:51

Var hos syster igår för att fira lite jul =)
bland annat med pappa o min andra stora syster eftersom syrran skulle jobba o pappa skulle väl vara hos någon annan : )
Men vi fick öppna lite julklappar iaf =)


 Jag och anton fick:


4st handdukar och nå mer tror jag :S inte säker, av mamma o pelle =)


Massa bodys o byxor o sånt till bebis av Amie, elicia o ante : )


Av pappa får jag ett present kort på h&m av pappa på 300kr =)


 Av emelie o anders fick vi en bok "somna utan gråt", den tar även upp massa olika saker som nappar, hur man får bebis att sova i egen säng osv.. ; )  En jamie oliver matrevolution kokbok : D en body, två mössor, ett ljus som luktar gudomligt, och en presentpåse med två olika téer, en pralin, choklad ängel, en liten burk med tuggummi kulor och en med "mormor bertas äppelmums" :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards